میرفت تهران ... برای همیشه .
همونجوری بود ... خیلی #همونجوری بود .
رنگی بود . مشکی هم بود . تازه خنده هم که میکرد چشش بسته میشد .
دستاشم تپل بود .
میدویید .
رفت دیگه . چه کنم ... قرارم نبود کاری بکنم . اما چند سال دیگه افسوس میخورم .
یه بار بدو بدو از اونور صندلی اومد پیش من نشست ... یه کلیپ از گات نشونم داد ...
امیدوارم خوش باشه .
(من بلد نیستم خودمو نشون بدم )
Captain Tomato...