منم که خب، بیشتر از ۵ ثانیه نمیتونستم تو چشماش نگاه کنم !!!
- هنوزم دیالوگ مینویسی ؟
+ نه
- پس چی مینویسی ؟
+ چیزی نمی نویسم ، بیشتر قدم میزنم
- ...
+ بعضی موقع که دارم قدم میزنم، غرق میشم
- تو چی غرق میشی ؟
+ نمیدونم ... وقتی به خودم میام یادم نمیاد که کجا بودم
- اوضاعت داغونه ها !!
+ میدونم
- من دیگه باید برم ... تمرین دارم، باید ۶:۳۰ اونجا باشم
+ میشه قبلش من و نجات بدی ؟
+ نوشته شده توسط نویسنده |
Captain Tomato...ما را در سایت Captain Tomato دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46