اِستامِک

خرید بک لینک
مسئله این است !

من شکمو هستم ؟

حتم دارم اکثر پست های اخیر در مورد غذا و مشتقات غذایی بود . (شکی در آن نمیبرم)

اما ...

بحث به همین خبر ختم نمیشود . اینجا پای دوست عزیزم "شکم" در میان است !!!

آیا وابسته به لذت های گذرا شدم ؟

آیا مسیر خویش در راه رستگاری را به فراموشی سپردم ؟

آیا دوست دارید با این نطق ناشناخته بیش تر از این ادامه ندهم ؟

خیر ... رسیدگی به شکم در راس امور است !

شکم : سهیل ازم دفاع میکنی ؟ اینا من و چیزی ماورای خودم میبینن !

من : شکم جان ، تو برای من عزیزی ... عزیز تر از جان نه ، اما تو خودت مایه زندگی من هستی !

شکم : ... من فقط کاری را میکنم که مغز به من دستور میدهد !

من : میدانم ... من هم کاری را انجام میدهم که آن خبیث دستور میدهد

شاید باورت نشود اما گاهی مرا مجبور به گریه کردن هم میکند (!)

شکم : اما ... من چه کنم ؟ تمام دیواره های امیدشان به دفاع توست ...

من : نگران نباش سوییت هارت ، من تا آخرین گلوکز از تو دفاع میکنم

بعله ، دوستان همانطور که مستحضر شدید شکم جان بسیار ناراحت شد از پندار شما !

اما جا دارد از نیت پاک شکم جان حمایت کنم ... وی خود از بچه های بالا دستور میگیرد

اما شاید توجه بیش از حد به غذا تقصیر شخص خودم باشد ، نه شکم جان ...

اعتراف کردن مرا مجبور به گفتن این میکند که من خودم آنقدر ها هم پرغذا نیستم ، اما خوب همه ی ما گاهی در مقابل غذا هایی تسلیم میشویم و چاره ای جز اطاعت نیست !

#او_از_من_است

Captain Tomato...

ما را در سایت Captain Tomato دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 12:11

صفحه بندی