بعد از بارون

خرید بک لینک
بستن دفتر !

همیشه یک عامل بازدارنده ای داخل وجودم هستم

که به هر گونه ترشح احساسات یک میدل فینگر نشون میده

چرا ؟

نمیدونم ... از شر نگذریم ، خیر زیادی داره ... خیلی جاها جلومو گرفت !

اما این که نمیشه . بعضی موقع آدم باید فریاد بزنه ... داد بزنه

بعضی موقع باید نشون داد ...

شادی

غم

خنده

گریه

شایدم حسادت ، شاید خشم !

و اما ، بارون حکم کاتالیزگر داره ... وقتی شروع میشه دیگه خبری از عامل بازدارنده نیست .

وقتی هم که تموم میشه ... تنها چیزی که میمونه یه سری برگه خیس از یه دفتره !!!!!

#خر_خیام_و_خیال_خیاط

Captain Tomato...

ما را در سایت Captain Tomato دنبال می‌کنید

برچسب: اس ام اس بعد از بارون,بعد از تو بارون برف زمستون,متن آهنگ بعد بارون از صادق,بعد بارون صادق,بوی خاک بعد از بارون, نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 12:11

صفحه بندی