همیشه یک عامل بازدارنده ای داخل وجودم هستم
که به هر گونه ترشح احساسات یک میدل فینگر نشون میده
چرا ؟
نمیدونم ... از شر نگذریم ، خیر زیادی داره ... خیلی جاها جلومو گرفت !
اما این که نمیشه . بعضی موقع آدم باید فریاد بزنه ... داد بزنه
بعضی موقع باید نشون داد ...
شادی
غم
خنده
گریه
شایدم حسادت ، شاید خشم !
و اما ، بارون حکم کاتالیزگر داره ... وقتی شروع میشه دیگه خبری از عامل بازدارنده نیست .
وقتی هم که تموم میشه ... تنها چیزی که میمونه یه سری برگه خیس از یه دفتره !!!!!
#خر_خیام_و_خیال_خیاط
Captain Tomato...ما را در سایت Captain Tomato دنبال میکنید
برچسب: اس ام اس بعد از بارون,بعد از تو بارون برف زمستون,متن آهنگ بعد بارون از صادق,بعد بارون صادق,بوی خاک بعد از بارون, نویسنده: بازدید: 22