مربوط میشه به خود بینی اونم در ابعاد جهانی !
یعنی این که ; آدم فکر میکنه که خودش برای خودش خیلی مهمه (با خودخواه فرق میکنه)
اینکه فکر میکنه بخشی از چیزیه ... اینکه تبدیل به یه ناظر میشه و خودش رو از بالا میبینه !
به بعضی خاطرات ، اخلاق و رفتارش فکر میکنه که هیچ روانشانس یا دستگاهی نمیتونه بهش دسترسی پیدا کنه . جوری که انگار یه قسمت ناشناخته و رمزگذاری شده از مغز باز میشه !
یکم پیچیده و دیوونه کنندست اما چیزی نیست که برای کسی اتفاق نیوفتاده باشه .....
#نمیشه_توضیح_داد
#شما_بگذر
Captain Tomato...ما را در سایت Captain Tomato دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17