"من" اما شش بعدی !

خرید بک لینک
نوعی علل بدل هم از غرور هست که گاهی به آدم سر میزنه

مربوط میشه به خود بینی اونم در ابعاد جهانی !

یعنی این که ; آدم فکر میکنه که خودش برای خودش خیلی مهمه (با خودخواه فرق میکنه)

اینکه فکر میکنه بخشی از چیزیه ... اینکه تبدیل به یه ناظر میشه و خودش رو از بالا میبینه !

به بعضی خاطرات ، اخلاق و رفتارش فکر میکنه که هیچ روانشانس یا دستگاهی نمیتونه بهش دسترسی پیدا کنه . جوری که انگار یه قسمت ناشناخته و رمزگذاری شده از مغز باز میشه !

یکم پیچیده و دیوونه کنندست اما چیزی نیست که برای کسی اتفاق نیوفتاده باشه .....

#نمیشه_توضیح_داد

#شما_بگذر

Captain Tomato...

ما را در سایت Captain Tomato دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 8:28

صفحه بندی