من حتی وقتی دستم شکست هم گریه نکردم !
نه اینکه گریه نکنما ...
نه اتفاقاً تو باگ های سخت افزاری که اشاره کرده بودم ،آشکارا بیان کردم که دست به گریه کردنم عالیه !
اما خوب روی بعضی چیز ها هم کِراش سنگین دارم ...
شما میخوای اشــــک من و در بیاری ؟
برنامه کودک آخرین تک شاخ رو نشونم بده !!!
........................... ( )
#یونیکورن
Captain Tomato...ما را در سایت Captain Tomato دنبال میکنید
برچسب: اسباب ضعف خط النت, نویسنده: بازدید: 13