اولین کاری که میکنم اینه که میرم دم پنجره و چند ثانیه بیرون و نگاه میکنم (پیشنهاد میکنم انجام بدین)
وقتی برمیگردم یه یارویی پشت سرم ایستاده . با یه کت و شلوار سفید ، صورت گچی و پا های آغشته به قیر داغ ...
من : وات د فاک آر یو ؟
لوسیفر : مهم نیست ... بیا جلو تر
من : نمیام ...
لوسیفر : نمیای ؟
من : میترسم ...
(در حالی که دو تا دستشو میکنه تو کلیه هام و منو میکشونه سمت خودش)
لوسیفر : ... آها ... خوب میخواستم این و بهت نشون بدم !
من : چی رو ؟
لوسیفر : امروزت رو .................
#دفترچه_سیاه_با_نوشته_های_قرمز_با_موضوع_توصیف_سفیدی
Captain Tomato...ما را در سایت Captain Tomato دنبال میکنید
برچسب: صفحه تاریک, نویسنده: بازدید: 14