آغازین و باز این ؟!

خرید بک لینک
دقیقا از اولین نسل ما چه چیزی تغییر کرد ؟!

نه ، میدونم که هر سال یه نسخه از گوشی های آیفون میاد !

منظورم خودمونه ... انسان

درون ما ، رفتار ، اخلاق ... انسانیت

داریم کامل تر میشیم ؟! یا داریم با سرعت به سمت نابودی میریم و از جنبه ای "سرعت" رو به معنی پیشرفت میدونیم !

من نمیدونم ... جداً نمیدونم . شاید به تنهایی محکوم به فنا باشیم اما ...

فکر کنم همیشه رفت و برگشتی هست . همیشه اختلاف پتانسیلی هست . همیشه جریان هست ...

#در_جریان_باشیم

Captain Tomato...

ما را در سایت Captain Tomato دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 14:49

صفحه بندی