نه ، میدونم که هر سال یه نسخه از گوشی های آیفون میاد !
منظورم خودمونه ... انسان
درون ما ، رفتار ، اخلاق ... انسانیت
داریم کامل تر میشیم ؟! یا داریم با سرعت به سمت نابودی میریم و از جنبه ای "سرعت" رو به معنی پیشرفت میدونیم !
من نمیدونم ... جداً نمیدونم . شاید به تنهایی محکوم به فنا باشیم اما ...
فکر کنم همیشه رفت و برگشتی هست . همیشه اختلاف پتانسیلی هست . همیشه جریان هست ...
#در_جریان_باشیم
Captain Tomato...ما را در سایت Captain Tomato دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14