زماني که احساس ميکنيم لغات توان انتقال آن احساسي که ميخواهيم را ندارند از اموجي (emoji) استفاده ميکنيم اما گاهي اين تصاوير و شکلکها به خوبي احساساتمان را منتقل نميکنند.نميدونم که توجه کردين يا نه اما من از ايموجي استفاده نميکنم .
کلا از هيچگونه شکلکي استفاده نميکنم . حتي از ايموجي هايي که با کاراکتر حروف ساخته ميشه هم استفاده نميکنم .
دليلشم اينه که تو دوره
ترک ايموجي هستم ... ! (اميدوارم علامت تعجب جز ايموجي ها نباشه) Captain Tomato...
ما را در سایت Captain Tomato دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت: 11:58