داشتن اخلاق ، علایق و سلیقه مشترک بین دو یا چند نفر میتونه جالب و حتی هیجان انگیز باشه ، اما همیشه تکراری میشه و باعث میشه که خسته بشیم .
چه وقتی از داشتن مشترکات ذوق زده میشین ؟
وقتی میبینین که یک نفر دقیقاً همون آهنگی رو گوش میده که شما همیشه گوش میدین ؟!
یا ... وقتی که میفهمین که یه نفر دقیقا همون فیلمی رو دوست داره که شما دوست دارین ؟؟!!
این میشه قرینه ... (خیلیا دوست دارن این روند رو ، حرفی ندارم)
اما بیاین یکم پامون رو بچرخونیم و دستامون رو آزاد کنیم ...
من بیشتر اوقات آهنگ های راک گوش میدم ، درسته که خوشحال میشم که یه نفر و پیدا کنم که به سبک راک علاقه منده و میتونه مثل یه همراه خوب با هم آهنگ گوش بدیم ... این کار رو هم میکنم ولی هیچوقت خودم رو به این محدود نمیکنم .
ولی چقدر خوب میشه که من یه نفر رو پیدا کنم که آهنگ های پاپ گوش میده و اون به من سبک پاپ رو معرفی کنه منم سبک راک رو بهش معرفی کنم ، اونوقت هر دوتامون یه چیز جدید رو یاد میگیریم و یه دنیای جدید رو تجربه میکنیم !
به نظر من رشد و تکامل انسان ها همیشه داخل نقص و تفاوت بود . دلیل اصلی تکامل ما از نقصی منشآ میگیره که ما همیشه داریم ، از تفاوتی سرچشمه میگیره که همیشه وجود داره ...
دقیقاً مثل اختلاف پتانسیل داخل باتری ها که باعث میشه در جریان باشن !
بیاین همیشه در جریان باشیم ........
#خدا_میدونه_اگه_اینجوری_فکر_کنیم_چقدر_خوب_میشه
Captain Tomato...