شاید خودم رو در زمره ی اون بچه هایی قرار بدم که هفته اول مدرسه رو تنهایی سیر میکنه
و این خیلی غمگینه ...
امروز زنگ زدم روزنامه ! برای چی ؟ برای ثبت یک نیازمندی ... !
آقای پشت تلفن وقتی شنید میخوام اعلانی برای پیدا کردن یک دوست بنویسم ، با یک بد و دو بیراه تلفن رو قطع کرد ... ! (خوشم میاد ، همه فقط رو من قطع میکنن)
و بعد برگشتم به تاریخچه خودم، جایی که شاید میشد با قلابِ تجربه، ماهی دوستی رو به دام انداخت !
اونم دوباره ..........
و اونجا بود که به جای ماهی خاویار ، یه چکمه پاره به قلابم گیر کرد ... ای دل غافل
شاید فکر کنم ، شاید نه ...
اما من تا به امروز در این مسیر موفقیتِ ثابتی نداشتم ... شاید فردا
پ ن : سامیِ دوست . نظرت خصوصی بود ، قابلیت جواب دادن نداشت ، نمیدونستم چیکار کنم
یه کاکتوس پیدا کردم ... بینهایت کوچیکه ... اون و میخرم ... عالیه
حسابی هم به کاکتوس هات حسودی میکنم ، مخصوصاً اونی که تیغ نارنجی داره ........
و این که دارم ارتباط بیشتری بین تو و گیاه مورد علاقت پیدا میکنم و همچنین پاک کردن کاکتوس از عقبه ی ذهنیِ گذشته ....
و باید در نقل از پیدا کردن دوست بگم که (چه من ،چه نوشین، چه هرکی) ... مهم مقصد نیست ، مهم فاصله تا مقصده
و مقصد هم پایان نیست ... فقط فاصلست !
Captain Tomato...ما را در سایت Captain Tomato دنبال میکنید
برچسب: دوستیابی,دوستیابی شیطونی,دوستیابی تلگرام,دوستیابی اینترنتی,دوستیابی ایرانی,دوستیابی اندروید,دوستیابی مشهد,دوستیابی آنلاین,دوستیابی تبریز,دوستیابی شیراز, نویسنده: بازدید: 18