... (در حال صحبت با تلفن)
- خانوم سلام ... ببخشید !!!
+ بله ، بله ؟ امرتون ؟
- اممم ... من میخواستم خودکشی کنم ... همین چند لحظه پیش
ولی تصمیم گرفتم بیام اینجا . دکتری دارین که باهاش صحبت کنم ؟
شاید نیاز داشته باشم بستری بشم ...
+ برو بیرون ... دیگه هم این طرفا پیدات نشه ... فهمیدی ؟
- ........................
+ برو دیگه ... چرا وایستادی ؟
- اما ...
+ زنگ بزنم حراست ؟
- آره لعنتی ، زنگ بزن . ولی بعد از این که اون تلفن لعنتیت تموم شد ...
+ برو گمشو ...
- ... انتظارم زیاد بود !
پ ن : من به قانون کار احترام میذارم ولی لعنت به هر چی بی احترامی !
پ ن ن : این یه داستان خنده دار بود اما ادیتیشن ایرانی !!!
#آی_فاک_یو
Captain Tomato...ما را در سایت Captain Tomato دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31