بخش 3

خرید بک لینک
- سلام خانوم ... ببخشید یه سوال داشتم !

... (در حال صحبت با تلفن)

- خانوم سلام ... ببخشید !!!

+ بله ، بله ؟ امرتون ؟

- اممم ... من میخواستم خودکشی کنم ... همین چند لحظه پیش

ولی تصمیم گرفتم بیام اینجا . دکتری دارین که باهاش صحبت کنم ؟

شاید نیاز داشته باشم بستری بشم ...

+ برو بیرون ... دیگه هم این طرفا پیدات نشه ... فهمیدی ؟

- ........................

+ برو دیگه ... چرا وایستادی ؟

- اما ...

+ زنگ بزنم حراست ؟

- آره لعنتی ، زنگ بزن . ولی بعد از این که اون تلفن لعنتیت تموم شد ...

+ برو گمشو ...

- ... انتظارم زیاد بود !

پ ن : من به قانون کار احترام میذارم ولی لعنت به هر چی بی احترامی !

پ ن ن : این یه داستان خنده دار بود اما ادیتیشن ایرانی !!!

#آی_فاک_یو

Captain Tomato...

ما را در سایت Captain Tomato دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 0:45

صفحه بندی