
به راستی پیدا کردن یک دوست به چه شکلیه ؟ شاید خودم رو در زمره ی اون بچه هایی قرار بدم که هفته اول مدرسه رو تنهایی سیر میکنه و این خیلی غمگینه ... امروز زنگ زدم روزنامه ! برای چی ؟ برای ثبت یک نیازمندی ... ! آقای پشت تلفن وقتی شنید میخوام اعلانی برای پیدا کردن یک دوست بنویسم ، با یک بد و دو بیراه تلفن رو قطع کرد ... ! (خوشم میاد ، همه فقط رو من قطع میکنن) و بعد برگشتم به تاریخچه خودم، جایی که شاید میشد با قلابِ تجربه، ماهی دوستی رو به دام انداخت ! اونم دوباره .......... و اونجا بود که به جای ماهی...
ادامه مطلب