
+ نظرتو راجع به دنيات بگو ...- این دنیا ؟!بعضيا زشتيهاي اين دنيا رو ميبينن ... بينظميش رو اما من زيباييشو ميبينم ! به اين باور دارم که نظم و هدفيدر روزهاي ماست .#رویا...
ادامه مطلب
دقیقا از اولین نسل ما چه چیزی تغییر کرد ؟! نه ، میدونم که هر سال یه نسخه از گوشی های آیفون میاد ! منظورم خودمونه ... انسان درون ما ، رفتار ، اخلاق ... انسانیت داریم کامل تر میشیم ؟! یا داریم با سرعت به سمت نابودی میریم و از جنبه ای "سرعت" رو به معنی پیشرفت میدونیم ! من نمیدونم ... جداً نمیدونم . شاید به تنهایی محکوم به فنا باشیم اما ... فکر کنم همیشه رفت و برگشتی هست . همیشه اختلاف پتانسیلی هست . همیشه جریان هست ... #در_جریان_باشیم...
ادامه مطلب