Captain Tomato

متن مرتبط با «یخچال» در سایت Captain Tomato نوشته شده است

یخ

  • نیلوبلاگ

    چیزی درون من وجود داره که فکر کنم درون خیلی از آدمای دیگه هم باشه ... "یخ" ! یخ موجود است . بعله ... ! یخ درون من به صورت پیشفرض حالت منجمد داره . حالا این یخ کجا کاربرد داره ؟! سوال خوبیه ... وقتی وارد یه جمع ناشناخته میشم و یا در مقابل کسی قرار میگیرم که نمیشناسم ، یخ درونم کاملا برای چند دقیقه منجمد باقی میمونه !!! میتونه معنی خجالتی بودن بده اما در دنیای وحش من بهش "برانداز کردن شرایط" رو نسبت میدم !!! گاهی اوقات که کودک درونم کمی دراماتیک میشه و نیاز به "شوآف" حس میشه ، یخ درونم خیلی سریع و...

    ادامه مطلب