Captain Tomato

متن مرتبط با «یخ» در سایت Captain Tomato نوشته شده است

میخوای من برم ؟ من نمیرم !

  • نیلوبلاگ

    I spend these hollow nightsAll aloneSafe from the looking glassThat you kept holdLet's goI saw the sea in youIt was on the riseIt was uneven, soI played the oddsFull of black and bluesFrom all the nights with youI never wanted to goI don't want you anymoreI don't want you to feel the same as meI never wanted to goBut, now I'm letting you knowI just wanted to feel the life in meI went from solid steelTo broken glassThe darkest side of meYou brought out fastThe things I said were trueI'm taking th...

    ادامه مطلب
  • یخ

  • نیلوبلاگ

    چیزی درون من وجود داره که فکر کنم درون خیلی از آدمای دیگه هم باشه ... "یخ" ! یخ موجود است . بعله ... ! یخ درون من به صورت پیشفرض حالت منجمد داره . حالا این یخ کجا کاربرد داره ؟! سوال خوبیه ... وقتی وارد یه جمع ناشناخته میشم و یا در مقابل کسی قرار میگیرم که نمیشناسم ، یخ درونم کاملا برای چند دقیقه منجمد باقی میمونه !!! میتونه معنی خجالتی بودن بده اما در دنیای وحش من بهش "برانداز کردن شرایط" رو نسبت میدم !!! گاهی اوقات که کودک درونم کمی دراماتیک میشه و نیاز به "شوآف" حس میشه ، یخ درونم خیلی سریع و...

    ادامه مطلب