Captain Tomato

متن مرتبط با «پیچش مو شعر» در سایت Captain Tomato نوشته شده است

فرشته مو

  • نیلوبلاگ

    موی های یک زن چیز عجیبیه ! تقریبا میشه بوی همه چیز رو توش احساس کرد ... و "بوی هم چیز" خیلی خاص و دوست داشتنیه ! در عین حال هم مثل اثر انگشت ، هر کسی بوی خاص خودش رو داره ... xa0 اگه چیزی مثل فرشته دندون واقعیت داشت . من خودم داوطلبانه میرفتم پیش خدا و بهش میگفتم که میخوام فرشته مو بشم ! وقتی دل خواب بود . پنجره اتاقشو باز میکردم . میرفتم کنار تختش مینشستم ... و خیلی آروم موهاشو ناز میکردم ... خیلی آروم xa0 پ ن : وارد اتاق های بدون پنجره نمیشدم ! پ ن : گرچه که اگه موهای کسی تراشیده بود بیدارش می...

    ادامه مطلب
  • پیچشِ مو ...

  • نیلوبلاگ

    شما بستنی میخوری ، من چوب بستنی ... #نقص_و_تقاص...

    ادامه مطلب