Captain Tomato

متن مرتبط با «میزنم ریشمو» در سایت Captain Tomato نوشته شده است

میزنم ...

  • نیلوبلاگ

    بالفعل تراشیدن (اصلاح کوتاه) مو نباید عمل مزخرفی باشه ، مگه نه ؟ یا حتی میتونه بدون منظور باشه ... (!) عموماً پسر ها واسه سربازی موهاشونو میتراشن ... بعضیا برای جراحی ... خیلیا ها هم مجبورن قبل از ریختن مو ها ، همشون رو بتراشن ! بعضی ها هم شاید برای عارضه های پوستی ... ولی من جزو اون دسته ای هستم که دلیلی ندارن ... هیچ دلیلی فقط میخوام وقتی که یکم اِموشن ها بهم میریزه دستم و رو روی موهای 1 سانتی متریم بکشم و اون صدای مو های زبر و کوتاه رو بشنوم ... ! xa0 پ ن : برخورد شدید دارم با همه اونایی که ...

    ادامه مطلب