آقا ما داشتیم بسکتبال بازی میکردیم ، در صورتی که بلد هم نبودیم ... یهویی به دو نفر گفتیم آی لاویو ... یکی رفت ، یکی دیگه هم فاک نشون داد ! ای بابا ... #()...